torsdag 5. mars 2009

Prinsipielt uenig med deg.

Kanskje greit når man e ny sånn her å presantere sæ sjøl litt.

Æ heter Siri å e prinsipielt uenig i d du sir... spesielt om æ ikke e enig m dæ. æ e sta å egen å vrang.... men prøver å være snill minst en gang om dagen.

Prøvde å overbevise nån om at æ va nerd fordi æ jobbe med skoln sånn ca. hele døgne... men d ville dem ikke tru på.... Sånn e d, æ skal ikke tvinge dem...

Håre mitt e akkorat blidd ca HELT KORT.... å d e skummelt. men litt deili. probleme e at æ har en antenne, så nu får æ inn riks TV....

æ e rååågla i å tegne. å male. å fikle. å ta bilda. å bare generelt å lage ting. Æ e å rå gla i å jobbe.

På jobben min finns dem besteste kollegaean man kan få. dem e alle sånn helt fantastiske menneska.

Hjemme e d mæ å kjærestn. Kjærestn e go. verdens beste. å mest irriteranes, men han betyr masse masse masse for mæ. Æ e gla æ har han her.

hmm... Ka mer e d å si? imårn skal æ tegne litt med tyggegummi (på mitt språk så heter d eeegentlig Toy, men æ tar hensyn til alle ikke-finnmarkinga som å kan komme til å læse d her en gang)

Tjaa... da trur æ æ har fådd med en del.... faktisk...

4 kommentarer:

  1. grattis me ny blogg! *følge spent med*

    -maria

    SvarSlett
  2. HAHA, prinsipiell uenig med alt du sier.. den syns jeg beskreiv deg bra jeg, snuppa ;) hihi..
    Du må legge ut og fortelle om toy tegningen da. jeg har lagt ut bilder av min i bloggen.. tar det steg for steg! :D

    SvarSlett
  3. hehe, legger ikke ut uferdige ting, æ. tar d når æ e ferdig m d... men d kommer.

    blogginga mi går litt sakte nu i bynnelsn føler æ... men d får så være. ;)

    SvarSlett

Gi et lite pip!